BINE ATI VENIT

MY BOUTIQUE

Pentru a comanda un produs de pe blog trebuie sa-mi trimiteti numele si adresa completa din buletin,alaturi de codul postal,dupa care eu expediez coletul.Nu realizez schimburi!!!Pentru economisirea taxei de transport puteti depune banii intr-un cont pe care-l dau la cerere,la fel am cumparat si eu de nenumarate ori si mi s-a parut ok,astfel taxa de transport scade la zero.CUM SE FACE PLATA PRIN BANCA:Solicitati numele si numarul meu de cont ,mergeti la banca si depuneti fix suma afisata pe blog,dupa care imi scanati sau fotografiati chitanta si mi-o trimiteti pe mail (tranzactia banilor dureaza o zi),ca sa pot livra imediat coletul catre dv-stra prin Posta Romana.Daca nu sunteti convinsi ca puteti ridica de la posta coletul in timp util,nu mai lansati comanda,va rog!PENTRU DETALII SI COMENZI CAUTATI-MA LA:ella_haine@yahoo.com

duminică, 13 noiembrie 2011

cizme Fornarina orange superbe inalte piele





Brand: Fornarina
Masura: 38
Material: Piele
Culoare: Orange
Toc: 10 cm
H fara toc: 41 cm
Se pot purta lungi: sau 3/4 ( indoite) - 30 cm ( fara toc)
Pret: 200 Ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

My playlist